دیجی کردیت - بلاگ اعتبارسنجی بانکی و استعلام های رتبه اعتباری بانکی

دیجی کردیت انعکاس مقالات اعتبارسنجی بانکی و اطلاعیه های امتیاز و رتبه اعتباری بانکی

دیجی کردیت - بلاگ اعتبارسنجی بانکی و استعلام های رتبه اعتباری بانکی

دیجی کردیت انعکاس مقالات اعتبارسنجی بانکی و اطلاعیه های امتیاز و رتبه اعتباری بانکی

  • ۰
  • ۰

نقض های امنیتی در ایالات متحده به قدری رایج شده است که اخبار پیرامون آنها این روزها به سختی موج می زند.

حتی اگر خبری باشد که یک لایه حفاظتی اضافی را برای مصرف کنندگان فراهم می کند و برای آنها یک سکه هزینه ندارد.

قانون رشد اقتصادی، کمک‌های نظارتی و حمایت از مصرف‌کننده - که به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا دسترسی به گزارش اعتباری خود را مسدود و منجمد کنند - در 21 سپتامبر به اجرا درآمد.

قانون به این معنی است که هر مصرف کننده می تواند یک مسدود کردن اعتبار (که به عنوان مسدود امنیتی نیز شناخته می شود) را در پرونده اعتباری خود قرار دهد و آن را هر چند بار که دوست دارد - رایگان انجام دهد!

مسدود کردن اعتبار به این معنی است که هیچ‌کس - از جمله شما - نمی‌تواند بدون استفاده از شماره پینی که فقط به شما داده شده است، به گزارش اعتباری شما برای باز کردن یک حساب جدید دسترسی داشته باشد. این امر باز کردن حساب های جدید با استفاده از هویت های سرقت شده را برای سارقان بسیار سخت تر می کند.

سناتور مایک کراپو (R.) از آیداهو گفت: «تجمیع امنیتی ابزار مهمی برای مبارزه با کلاهبرداری در برابر سرقت هویت مالی و نقض اطلاعات است. «شما می‌توانید حساب خود را هر چند بار که نیاز دارید به صورت رایگان مسدود و ذوب کنید.

"این تنها یکی از چندین ماده قانونی است که به محافظت از (مصرف کنندگان) در برابر سرقت هویت و سایر شرایطی که می تواند به رتبه اعتباری آنها آسیب برساند کمک می کند."

ماده دیگری از قانون به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا "هشدار تقلب" را در گزارش اعتباری خود قرار دهند. هشدار تقلب، کسب‌وکارها را مجبور می‌کند تا هویت مصرف‌کننده را قبل از اعطای اعتبار جدید تأیید کنند. این قانون بازه زمانی هشدارهای کلاهبرداری را از 90 روز به یک سال افزایش می دهد.

فریز اعتبار چگونه کار می کند
قانون جدید به افراد کنترل بیشتری در مورد نحوه استفاده از اطلاعات گزارش اعتباری آنها می دهد.

به طور معمول، اگر سارقان هویت شما را در یکی از موارد متعدد نقض اخیر دزدیده باشند، اطلاعاتی شامل نام، تاریخ تولد، شماره تامین اجتماعی و آدرس شما را به دست می آورند.

سارقان می توانند از این اطلاعات برای درخواست انواع اعتبار به نام شما استفاده کنند…

سارقان می توانند از این اطلاعات برای درخواست انواع اعتبار به نام شما، از جمله وام مسکن و وام خودرو، استفاده کنند، اما بیشتر برای درخواست کارت های اعتباری استفاده می شود. هنگامی که شرکت های کارت یک درخواست دریافت می کنند، آنها به گزارش اعتبار شما نگاه می کنند تا سابقه پرداخت را بررسی کنند و اگر اوضاع خوب به نظر برسد، به طور معمول کارت را به نام شما تأیید می کنند.

سارقان از کارت جدید برای خرید (عمدتاً آنلاین) استفاده می کنند که ممکن است هزاران دلار هزینه داشته باشد تا زمانی که شما از آنچه اتفاق افتاده آگاه شوید.

با این حال، اگر اعتباری در حساب شما مسدود شود، شرکت کارت اعتباری - و هر کسب و کار وام دهنده دیگری - اجازه دسترسی به گزارش اعتباری شما را نخواهند داشت و درخواست کارت جدید رد خواهد شد.

  • ۰۰/۱۲/۲۲

مالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی