دیجی کردیت - بلاگ اعتبارسنجی بانکی و استعلام های رتبه اعتباری بانکی

دیجی کردیت انعکاس مقالات اعتبارسنجی بانکی و اطلاعیه های امتیاز و رتبه اعتباری بانکی

دیجی کردیت - بلاگ اعتبارسنجی بانکی و استعلام های رتبه اعتباری بانکی

دیجی کردیت انعکاس مقالات اعتبارسنجی بانکی و اطلاعیه های امتیاز و رتبه اعتباری بانکی

  • ۰
  • ۰

در حالی که دفاتر اعتباری تمام تلاش خود را برای گزارش اطلاعات دقیق و به روز می کنند، ممکن است گزارش های شما اطلاعات نادرست داشته باشد و در معرض خطای انسانی باشد. اگر متوجه اطلاعات اشتباه در هر یک از گزارش های اعتباری خود شدید، می توانید با دفتر اعتباری که خطا را مرتکب شده است، اختلاف نظر ایجاد کنید.

احکام اخیر دادگاه هر سه دفتر گزارش را بر آن داشت تا قول دهند که بخش های تحقیقات خود را گسترش دهند و در صورت بروز اختلاف، سریعتر و حرفه ای تر عمل کنند.

وقتی اختلافی را شروع می‌کنید، با شرکتی که فکر می‌کنید داده‌های نادرست را ارائه کرده و اداره اعتباری که خطا را گزارش کرده است، تماس بگیرید. به عنوان مثال، اگر متوجه شدید که گزارش mycredit.ir شما در مورد پرداخت های کارت اعتباری شما دارای خطا است، با mycredit.ir و شرکت کارت اعتباری تماس بگیرید.

برای تماس با دفتر اعتبار، دستورالعمل های فهرست شده در گزارش اعتبارسنجی خود را دنبال کنید یا از صفحه اختلاف دفتر بازدید کنید.
بهترین راه برای تماس با کسب‌وکاری که خطا را گزارش کرده است، نوشتن نامه و ارسال آن به آدرسی است که در آخرین صورت‌حساب یا صورت‌حساب شما ذکر شده است. هنگام تماس با کسب و کار و دفتر گزارش، باید اطلاعات شناسایی مانند نام، آدرس و شماره حساب خود را ارائه دهید.

هر موردی را که با آن مخالفت می کنید شناسایی کنید، موضع خود را توضیح دهید و درخواست کنید که موارد حذف یا اصلاح شوند. کپی هایی از اسنادی که ادعای شما را تأیید می کند، مانند اظهارات کارت اعتباری یا اسناد دادگاه، ارائه کنید و یک کپی از گزارش اعتباری خود را با موارد مورد مناقشه دایره شده یا برجسته کنید.

آژانس گزارش اعتباری باید ظرف 30 تا 45 روز پس از طرح اختلاف با طلبکار شما تماس بگیرد. اگر طلبکار شما نتواند سابقه ای از اطلاعات مورد نظر را پیدا کند، اداره اعتبار آن را از گزارش شما حذف خواهد کرد.

اگر اداره اعتبار متوجه شود که اطلاعات ناقص یا نادرست است، اطلاعات اشتباه را حذف می کند و اطلاعات گم شده را اضافه می کند. در این مورد، دفتر اعتبار معمولاً یک نسخه به روز شده از گزارش شما را برای شما ایمیل می کند.

هنگامی که گزارش شما به روز شد، آژانس باید اطلاعات جدید را به دو آژانس گزارش اعتبار ملی دیگر ارسال کند. با این حال، تأیید صحت هر سه گزارش اعتباری شما به عهده شماست.

بنا به درخواست شما، آژانس همچنین می تواند برای هر طلبکار که گزارش شما را در شش ماه گذشته مشاهده کرده است، اخطاریه اصلاح ارسال کند.

  • ۰۰/۱۲/۲۲

مالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی