دیجی کردیت - بلاگ اعتبارسنجی بانکی و استعلام های رتبه اعتباری بانکی

دیجی کردیت انعکاس مقالات اعتبارسنجی بانکی و اطلاعیه های امتیاز و رتبه اعتباری بانکی

دیجی کردیت - بلاگ اعتبارسنجی بانکی و استعلام های رتبه اعتباری بانکی

دیجی کردیت انعکاس مقالات اعتبارسنجی بانکی و اطلاعیه های امتیاز و رتبه اعتباری بانکی

  • ۰
  • ۰

در حالی که مسدود کردن اعتبار یک شکل موثر دفاعی در بیشتر موقعیت‌ها است، می‌تواند برای مصرف‌کنندگانی که به دنبال وام مسکن، وام خودرو یا همان‌طور که گفته شد، یک کارت اعتباری جدید، بار سنگینی باشد. وام دهندگان بالقوه از دسترسی به گزارش اعتباری شما محروم می شوند و بنابراین درخواست شما رد می شود.

این مشکل به راحتی با "ذوب" انجماد اعتبار حل می شود. قانون جدید به آژانسهای گزارش‌دهی اعتباری دستور می‌دهد که هر کدام صفحه‌ای را در وب‌سایت خود راه‌اندازی کنند که به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا درخواست توقف اعتبار یا هشدار تقلب کنند.

مصرف‌کنندگان می‌توانند از طریق تلفن یا پست، گزارش اعتبار خود را مسدود کنند، اما سریع‌ترین روش معمولاً آنلاین شدن است. اگر درخواست به صورت آنلاین یا تلفنی انجام شود، آژانس‌های گزارش‌دهی اعتبار باید این توقف را در یک روز کاری لغو کنند. اگر درخواست از طریق پست باشد، آژانس‌های گزارش‌دهنده سه روز کاری فرصت دارند تا انجماد را لغو کنند.

مصرف کنندگان باید توجه داشته باشند که باید با هر یک از سه آژانس گزارشگر به طور جداگانه برای درخواست توقف اعتبار یا رفع توقیف اعتبار تماس بگیرند.

اگر می‌خواهید برای اعتبار درخواست دهید و می‌خواهید موقتاً مسدودسازی را لغو کنید تا وام دهندگان به گزارش اعتبار شما دسترسی داشته باشند، می‌توانید این کار را انجام دهید، اما حتماً مشخص کنید که چه زمانی می‌خواهید مسدود شدن مجدد از سر گرفته شود.

شما همچنین مجاز به درخواست توقیف برای فرزندان خود هستید، که هویت آنها اغلب توسط سارقان برای دریافت وام و کارت اعتباری استفاده می شود.

  • ۰۰/۱۲/۲۲

مالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی