دیجی کردیت - بلاگ اعتبارسنجی بانکی و استعلام های رتبه اعتباری بانکی

دیجی کردیت انعکاس مقالات اعتبارسنجی بانکی و اطلاعیه های امتیاز و رتبه اعتباری بانکی

دیجی کردیت - بلاگ اعتبارسنجی بانکی و استعلام های رتبه اعتباری بانکی

دیجی کردیت انعکاس مقالات اعتبارسنجی بانکی و اطلاعیه های امتیاز و رتبه اعتباری بانکی

  • ۰
  • ۰

زمان درخواست گزارش اعتباری
هر زمان که قصد خرید عمده ای را دارید که به وام نیاز دارد، مانند وام مسکن، وام خودرو یا پروژه بهبود خانه، باید با درخواست و بررسی گزارش اعتبار خود شروع کنید.

نرخ بهره ای که از هر وام دهنده ای دریافت می کنید بر اساس امتیاز اعتباری شما و اطلاعات موجود در گزارش اعتباری شما است. اگر اشتباهاتی وجود داشته باشد، می تواند بر نرخ بهره ای که دریافت می کنید تأثیر بگذارد و هزاران دلار برای شما هزینه داشته باشد.

یک نظرسنجی اخیر دولتی می گوید که 20 درصد از مصرف کنندگان حداقل یک خطا در گزارش اعتباری خود پیدا کرده اند که باعث می شود ریسک بیشتری نسبت به آنچه که هستند به نظر برسند. این یکی از دلایلی است که بررسی منظم گزارش اعتباری خود بسیار مهم است.

دیگری این است که ببینید آیا قربانی سرقت هویت شده اید یا خیر. یک نظرسنجی از Javelin Strategy and Research نشان می‌دهد که در سال 2017، 16.7 میلیون آمریکایی قربانی سرقت هویت شدند که منجر به سرقت 16.8 میلیارد دلار شد. بیش از 5.5 میلیون قربانی کلاهبرداری کارت اعتباری و حدود دو میلیون قربانی کلاهبرداری بانکی شدند.

درخواست شغل دلیل دیگری برای بررسی گزارش اعتبارسنجی بانکی شماست. مطالعه ای توسط انجمن مدیریت منابع انسانی نشان می دهد که 47٪ از کارفرمایان به گزارش اعتباری یک نامزد نگاه می کنند. اگر اطلاعات نادرستی در آنجا وجود داشته باشد، می تواند بر استخدام شما تأثیر بگذارد.

  • ۰۰/۱۲/۲۲

مالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی